Który pistolet wybrać

Który pistolet wybrać

Postby Winston » Fri Jan 29, 2016 4:26 am

Cześć, drogie maniaki broni i innych gadżetów. Chcę kupić coś na rekonstrukcje które robimy ze znajomymi z grupy i zastanawiami się nad dwoma modelami. Jeden z nich to klasyczny pistolet gs-801 a drugi to pistolet spreżynowy czyli http://www.taniemilitaria.pl/pl,pistolet-sprezynowy-p88,0,1,15,20,6295.html . Dodam że nie mam żadnego doświadczenia z bronia palną i to mój początek w przygodach z replikami ASG.
Winston

Który pistolet wybrać

Postby red_passage » Fri Jan 29, 2016 6:06 am

Przecież pistolet spreżynowy to jest najzwyklejsza zabawka , t o jest replika nie wiadomo czego dla dzieciaków. Naprawdę jeśli dopiero zaczynasz to będzie okej ale za cwhile ci sie zachce lepszej zabawy wiec moim, ale tylko moim skromnym zdaniem lepiej od razu kupić gieesa.
red_passage

Który pistolet wybrać

Postby lucashevski » Fri Jan 29, 2016 7:19 am

Wiesz, jak to jest, ile ludzi, tyle opini. Ja się troche zgadzam z kolegą że sprezynowego nie warto kupować. Przy GS masz fajne nadruki na samej broni, masz też od razu magazynek i pudełko do tego. No i pistolet jest jak prawdziwy bo z metalu. zdecydownie bardziej zaawansowany produkt dla pasjonatów ale też zależy jaki masz budżet. Pozdrawiam
lucashevski

Który pistolet wybrać

Postby Magik » Fri Jan 29, 2016 7:29 am

Jak dla mnie taka zabawa z replikami jest trochę bez sera. To znaczy ja tam się dobrze bawie tylko jak mam coś wyposażone we wskaźnik laserowy. wtedy to sie mozna poczuć jak na misji. Żona mnie wyzywa za te zabawki mówi że facet do duże dziecko hehe
Magik

Który pistolet wybrać

Postby Latarnik » Fri Jan 29, 2016 8:42 am

No tak ale teraz gościu to muwisz już totalnie subiektywnie no nie?? Każdego przecież w asg jara coś innego. Także wiecej tolerancji a kolega co załozył temat to nie ch kupuje to co uważa a nie patrzy na innych i napewno bedzie zadowolony :)) Pozdrawiam ze słonecznego Kalisza
Latarnik

Który pistolet wybrać